 |
|
Avand in vedere conditiile impuse de Ministerul
Finantelor prin Norma Metodologica din 18/04/2003, publicata in
Monitorul Oficial, partea I nr. 319 din 12/05/2003 pentru aplicarea
Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 cu privire la acreditarea
unitatilor de service si la completarea Registrului Special la
instalarea casei de marcat fiscale si in momentul efectuarii unei
interventii, este necesara existenta unui contract de asistenta
tehnica in perioada de garantie si postgarantie care va cuprinde
si efectuarea unei intretineri periodice a casei de marcat (lunare
sau trimestriale, in functie de numarul de bonuri emise).
Obiectul contractului il
constituie intretinerea preventiva pentru echipamentele electronice
aflate in dotarea beneficiarului, in vederea utilizarii lor conform
datelor tehnice ale producatorului si normele legislative in vigoare.
Intretinerea lunara consta in:
1.1.Pentru cantare:
1.Verificarea preciziei de cantarire.
2.Curatarea igienica a cantarului.
3.Curatarea angrenajelor imprimantei
din interiorul cantarului.
1.2.Pentru aparate de marcat electronice
fiscale
1.Curatarea angrenajelor imprimantei
si aspirarea prafului din interiorul casei de marcat.
2.Curatarea capului matriceal (spalarea
ghidajului frontal de tus si praf de hartie).
3.Ungerea angrenajelor imprimantei.
4.Curatarea tastaturii.
5.Efectuarea testelor fara modificarea
datelor programate sau inregistrate in aparatul fiscal. 1.3.Pentru
imprimantele de coduri de bare
1.Curatarea angrenajelor imprimantei
din interior.
2.Ungerea angrenajelor imprimantei.
3.Curatarea capului termic.
OBLIGATIILE
PARTILOR
2.1.OBLIGATIILE PRESTATORULUI
-
a.Preia
in intretinere prin personal calificat si autorizat conform
legislatiei in vigoare, echipamentele electronice aflate in
dotarea beneficiarului;
-
b.Verifica
si intretine lunar echipamentele electronice;
-
c.Remediaza
defectele semnalate de beneficiar in termenele prevazute de
lege;
-
d.Pune
la dispozitia beneficiarului, contra cost, consumabile si piese
de schimb necesare utilizarii si intretinerii echipamentelor.
Daca echipamentele se afla in perioada de garantie costul pieselor
de schimb va fi suportat de catre prestator;
-
e.Verifica
folosirea numai a consumabilelor livrate de prestator;
-
f.Nu
incaseaza contravaloarea unei manopere in cazul reparatiilor
curente executate la echipamentele pentru care se achita abonament;
-
g.Pentru
orice interventii efectuate in interiorul balantelor, va solicita
unitatea de metrologie locala in vederea efectuarii verificarilor
metrologice pentru care sa emita buletin de verificare. Plata
verificarii metrologice se va face de catre beneficiar;
-
h.Dupa
fiecare interventie tehnicianul service va nota in situatia
lunara de plata piesele care au fost inlocuite astfel incat
sa se reduca costurile suplimentare de reparatii. Valoarea pieselor
inlocuite va fi achitata de catre beneficiar, in cazul in care
echipamentul nu se mai afla in perioada de garantie;
2.2.OBLIGATIILE
BENEFICIARULUI
-
a.Va
permite accesul prestatorului la echipamentul din dotare ce
face obiectului contractului; b.Va achita prestatorului abonamentul
prevazut in contract;
-
c.Va
exploata echipamentele din anexa contractului in conformitate
cu datele inscrise in fisa tehnica a acestuia, manualul de utilizare,
certificatul de garantie si instruirea facuta de prestator;
-
d.Va
achizitiona consumabile numai de la prestator, in conformitate
cu legislatia in vigoare;
-
e.Va
anunta orice defectiune aparuta la echipamente, in termenele
prevazute de lege, la tel. 0232/259334;
-
f.Nu
va desigila si nu va permite interventia asupra echipamentelor,
a altor persoane decat specialistilor prestatorului;
-
g.Va
confirma,in cazul cand detine mai multe echipamente, executarea
intretinerii lunare sau a altor interventii in situatia de plata
lunara;
-
h.Va
achita taxa metrologica ori de cate ori s-a intervenit in interiorul
balantei electronice; 3.3.OBLIGATII COMUNE
3.1.In cazul defectiunilor, care
nu pot fi remediate pe loc in unitatea beneficiarului, decizia
de trimitere la laboratorul prestatorului apartine acestuia cu
acordul beneficiarului, incheindu-se un proces-verbal de predare-primire
la ridicarea echipamentului;
3.2.Daca in timpul intretinerii lunare se constata o defectiune
cauzata de neglijenta beneficiarului, daunele vor fi suportate
de acesta;
Orice neintelegere intre partii
se va rezolva pe cale amiabila, iar in caz contrar se va apela la
instantele de drept.
Rezilierea contractului poate fi facuta de oricare dintre parti
cu obligatia anuntarii celeilalte parti cu 30 de zile inainte de
data la care se solicita rezilierea, in termenii prevazuti de legislatia
in vigoare.
CONDITIILE SI MODALITATEA
DE PLATA IN RATE
La data incheierii contractului,
BENEFICIARUL achita un avans de 40% din valoarea obiectului
vandut. Pentru ratele ulterioare, FURNIZORUL
percepe o dobanda de 2% pe luna calculata la sodul restant. Procentul
dobanzii poate fi modificat, pentru ratele ramase de plata, in momentul
in care, banca FURNIZORULUI, respectiv
BCR, modifica dobanda perceputa la
creditele de exploatare. Pentru ratele urmatoare
BENEFICIARUL va emite cate o fila CEC
drept garantie, in cazul in care acesta nu se prezinta la casieria
FURNIZORULUI pana la dat prevazuta pentru fiecare rata si
nu achita numerar suma specificata, FURNIZORUL
va folosi fila CEC.
ACTE NECESARE OBTINERII SERIEI FISCALE
1.COPIE DUPA CERTIFICATUL DE INREGISTRARE
2.DECLARATIE
PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND ADRESA PUNCTULUI DE LUCRU
3.COPIE FACTURA
SAU DOCUMENT DE PLATA CARE ATESTA ACHIZITIONAREA CASEI DE MARCAT
( LA SEDIUL SC INITA SERVICE )
4.COPIE PROCES
VERBAL DE SIGILARE A MEMORIEI FISCALE (
LA SEDIUL SC INITA SERVICE )
STAMPILA ROTUNDA
|
|