BluePink BluePink
XHost
Gazduire site-uri web nelimitata ca spatiu si trafic lunar la doar 15 eur / an. Inregistrare domenii .ro .com .net .org .info .biz .com.ro .org.ro la preturi preferentiale. Pentru oferta detaliata accesati site-ul BluePink
  SERVICII
 

Avand in vedere conditiile impuse de Ministerul Finantelor prin Norma Metodologica din 18/04/2003, publicata in Monitorul Oficial, partea I nr. 319 din 12/05/2003 pentru aplicarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 cu privire la acreditarea unitatilor de service si la completarea Registrului Special la instalarea casei de marcat fiscale si in momentul efectuarii unei interventii, este necesara existenta unui contract de asistenta tehnica in perioada de garantie si postgarantie care va cuprinde si efectuarea unei intretineri periodice a casei de marcat (lunare sau trimestriale, in functie de numarul de bonuri emise).

Obiectul contractului il constituie intretinerea preventiva pentru echipamentele electronice aflate in dotarea beneficiarului, in vederea utilizarii lor conform datelor tehnice ale producatorului si normele legislative in vigoare.
Intretinerea lunara consta in:
1.1.Pentru cantare:
1.Verificarea preciziei de cantarire.
2.Curatarea igienica a cantarului.
3.Curatarea angrenajelor imprimantei din interiorul cantarului.
1.2.Pentru aparate de marcat electronice fiscale
1.Curatarea angrenajelor imprimantei si aspirarea prafului din interiorul casei de marcat.
2.Curatarea capului matriceal (spalarea ghidajului frontal de tus si praf de hartie).
3.Ungerea angrenajelor imprimantei.
4.Curatarea tastaturii.
5.Efectuarea testelor fara modificarea datelor programate sau inregistrate in aparatul fiscal. 1.3.Pentru imprimantele de coduri de bare
1.Curatarea angrenajelor imprimantei din interior.
2.Ungerea angrenajelor imprimantei.
3.Curatarea capului termic.

  • OBLIGATIILE PARTILOR
    2.1.OBLIGATIILE PRESTATORULUI
    • a.Preia in intretinere prin personal calificat si autorizat conform legislatiei in vigoare, echipamentele electronice aflate in dotarea beneficiarului;

    • b.Verifica si intretine lunar echipamentele electronice;
    • c.Remediaza defectele semnalate de beneficiar in termenele prevazute de lege;
    • d.Pune la dispozitia beneficiarului, contra cost, consumabile si piese de schimb necesare utilizarii si intretinerii echipamentelor. Daca echipamentele se afla in perioada de garantie costul pieselor de schimb va fi suportat de catre prestator;
    • e.Verifica folosirea numai a consumabilelor livrate de prestator;
    • f.Nu incaseaza contravaloarea unei manopere in cazul reparatiilor curente executate la echipamentele pentru care se achita abonament;
    • g.Pentru orice interventii efectuate in interiorul balantelor, va solicita unitatea de metrologie locala in vederea efectuarii verificarilor metrologice pentru care sa emita buletin de verificare. Plata verificarii metrologice se va face de catre beneficiar;
    • h.Dupa fiecare interventie tehnicianul service va nota in situatia lunara de plata piesele care au fost inlocuite astfel incat sa se reduca costurile suplimentare de reparatii. Valoarea pieselor inlocuite va fi achitata de catre beneficiar, in cazul in care echipamentul nu se mai afla in perioada de garantie;

    • 2.2.OBLIGATIILE BENEFICIARULUI

    • a.Va permite accesul prestatorului la echipamentul din dotare ce face obiectului contractului; b.Va achita prestatorului abonamentul prevazut in contract;
    • c.Va exploata echipamentele din anexa contractului in conformitate cu datele inscrise in fisa tehnica a acestuia, manualul de utilizare, certificatul de garantie si instruirea facuta de prestator;
    • d.Va achizitiona consumabile numai de la prestator, in conformitate cu legislatia in vigoare;
    • e.Va anunta orice defectiune aparuta la echipamente, in termenele prevazute de lege, la tel. 0232/259334;
    • f.Nu va desigila si nu va permite interventia asupra echipamentelor, a altor persoane decat specialistilor prestatorului;
    • g.Va confirma,in cazul cand detine mai multe echipamente, executarea intretinerii lunare sau a altor interventii in situatia de plata lunara;
    • h.Va achita taxa metrologica ori de cate ori s-a intervenit in interiorul balantei electronice; 3.3.OBLIGATII COMUNE

    • 3.1.In cazul defectiunilor, care nu pot fi remediate pe loc in unitatea beneficiarului, decizia de trimitere la laboratorul prestatorului apartine acestuia cu acordul beneficiarului, incheindu-se un proces-verbal de predare-primire la ridicarea echipamentului;
      3.2.Daca in timpul intretinerii lunare se constata o defectiune cauzata de neglijenta beneficiarului, daunele vor fi suportate de acesta;

    Orice neintelegere intre partii se va rezolva pe cale amiabila, iar in caz contrar se va apela la instantele de drept.
    Rezilierea contractului poate fi facuta de oricare dintre parti cu obligatia anuntarii celeilalte parti cu 30 de zile inainte de data la care se solicita rezilierea, in termenii prevazuti de legislatia in vigoare.

  • CONDITIILE SI MODALITATEA DE PLATA IN RATE

    La data incheierii contractului, BENEFICIARUL achita un avans de 40% din valoarea obiectului vandut. Pentru ratele ulterioare, FURNIZORUL percepe o dobanda de 2% pe luna calculata la sodul restant. Procentul dobanzii poate fi modificat, pentru ratele ramase de plata, in momentul in care, banca FURNIZORULUI, respectiv BCR, modifica dobanda perceputa la creditele de exploatare. Pentru ratele urmatoare BENEFICIARUL va emite cate o fila CEC drept garantie, in cazul in care acesta nu se prezinta la casieria FURNIZORULUI pana la dat prevazuta pentru fiecare rata si nu achita numerar suma specificata, FURNIZORUL va folosi fila CEC.

     

  • ACTE NECESARE OBTINERII SERIEI FISCALE

    1.COPIE DUPA CERTIFICATUL DE INREGISTRARE

    2.DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND ADRESA PUNCTULUI DE LUCRU

    3.COPIE FACTURA SAU DOCUMENT DE PLATA CARE ATESTA ACHIZITIONAREA CASEI DE MARCAT ( LA SEDIUL SC INITA SERVICE )

    4.COPIE PROCES VERBAL DE SIGILARE A MEMORIEI FISCALE ( LA SEDIUL SC INITA SERVICE )
    STAMPILA ROTUNDA

     

    home|oferte|suport|contact

      ©2004 Inita Service,
      Toate Drepturile Rezervate